خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک شهر خبر داد:

صدور کارت شهروندی با تخفیف 50 درصدی در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۶۸۹

مدیرعامل بانک شهر از صدور کارت شهروندی با تخفیف 50 درصدی در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش رضایتمندی و جلب نظر هموطنان در ارائه خدمات متنوع بانکی،کارت شهروندی بانک شهر با تخفیف ویژه در ماه مبارک رمضان به شهروندان ارایه می شود.

وی با اشاره به این‌که کارت شهروندی محصولی متفاوت از بانک شهر است که حاوی یک کیف پول الکترونیکی هوشمند، به منظور تسهیل پرداخت‌های روزانه شهروندان است،افزود: با در دست داشتن این کارت، مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر و امنیت بالا تمامی پرداخت‌های خرد و کلان خود را انجام دهند.

پورزرندی تصریح کرد: این کارت در تمامی مراکز خرید، سامانه‌های حمل و نقل شهری مانند: اتوبوس، مترو و در آینده نزدیک در تاکسی‌ها قابل استفاده است.

وی با تاکید بر این‌که کارت شهروندی به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده است، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف این کارت، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد است که این نوع پرداخت‎ها بدون نیاز به اتصال به شبکه و وارد کردن رمز با سرعت بالا میسر می‎شود.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اهمیت نقش کارت‌های شهروندی در زندگی روزمره شهروندان گفت‌: توسعه کارت‌ شهروندی یکی از برنامه‌های مهم این بانک در راستای مدیریت پول خرد است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز