خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رییسه مجلس

بانک صنعت و معدن مشکلات مالی در مبادلات خارجی را کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۸۰

محسن بیگلری، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانیکه بانک صنعت و معدن طرح رونق تولید - یعنی حمایت از صنایع کوچک و متوسط - را در اولویت فعالیت های خود قرار می دهد این امر به معنای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا ،وی افزود: در دوره مدیریت جدید با درایت و مدیریت قوی مسائل و مشکلاتی که در روابط خارجی وجود داشت در حوزه بانکی و خصوصا بانک صنعت و معدن به خوبی رسیدگی و حل شد.

عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر بانک صنعت , معدن یکی از بهترین بانک های کشور است که توانسته است در چند سال اخیر مشکلاتی را که در صنعت، تولید و ارتباط آنها با نظام پولی و بانکی وجود داشت برطرف کند و در این حوزه بسیار موفق عمل کند ، ضمن اینکه بنده نیز از عملکرد بانک به عنوان عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بسیار راضی هستم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: ما در حوزه تولید و صنعت کشور موانع و مشکلاتی داریم ودر این میان نباید تمام مسئولیت های رفع موانع تولید را بر دوش بانک صنعت و معدن قرار دهیم بلکه اگر بانک های دیگر نیز به اندازه بانک صنعت و معدن به فعالیت های سازنده درخصوص اعطای تسهیلات به صنعت کشور بپردازند به طور قطع بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: بانک صنعت و معدن با تدوین برنامه راهبردی کارامد جایگاه خویش را در بین بانک های کشور تثبیت کرده است و امیدوارم بیش از پیش به فعالیت های هوشمندانه و ارزنده خود ادامه دهد و روز به روز موفق تر از گذشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز