خبرگزاری کار ایران

٣٥٠٥ طرح طی ١٠ ماه منتهی به تیر ماه امسال در این استان تامین اعتبار شدند ؛

تسهیلات ١٢٧٨ میلیارد ریالی رونق تولید بانک صادرات ایران در لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۰۵۱

​بانک صادرات ایران در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در استان لرستان و طی ١٠ ماه منتهی به تیر ماه سالجاری، در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی، تعداد ٣٥٠٥ فقره تسهیلات به ارزش ١٢٧٨ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا، مدیریت شعب این بانک در استان لرستان علاوه بر  پرداخت تسهیلات در بخش رونق تولید، طی ١٠ ماهه مورد اشاره در بخشهای خدمات، بازرگانی، صادرات و کسب و کار خرد، تعداد ٦٣٦٣ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ١٩١٢ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 علاوه بر موارد یاد شده در مقطع مورد اشاره، ٥٩٤٣ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه به میزان ٦١٢میلیارد ریال، ٤٥١ فقره وام قرض الحسنه مدد جویان کمیته امداد به مبلغ ٥٦ میلیارد ریال،٤٥  فقره وام قرض الحسنه به مددجویان بهزیستی بالغ بر  ٤ میلیارد ریال، ١٦ فقره وام قرض الحسنه به زندانیان معسر به ارزش بیش از ٩ میلیارد ریال،٨٤ فقره وام مسکن روستایی با اعتباری بیش از ١٥ میلیارد ریال، ١٣٩ فقره وام مسکن اقشار ویژه(خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران) بمبلغ  ٨٤ میلیارد ریال، ١٩ فقره وام قرض الحسنه درمان بیماران و ٢٢٠٨ فقره تسهیلات ساختمان و مسکن  جمعا در حدود  ٣٧٠ میلیارد ریال  توسط مدیریت شعب استان لرستان پرداخت شده است.

بنابراین گزارش مدیریت شعب بانک در استان لرستان علاوه بر پرداخت تسهیلات در بخشهای مورد اشاره ، در سایر بخشها نیز اقدام به پرداخت تسهیلات کرده  که در مجموع اعتبار تامین شده طی مدت مذکور، از ٤٣٤٥ میلیارد ریال فراتر رفته است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز