خبرگزاری کار ایران

در طبقه نخست این وزارتخانه انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه یاد یاران با حضور وزیر اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۷۶

نمایشگاه یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مهدی قدمی معاون توسعه مدیریت و منابع، علیرضا زمانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد، حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر در امور ایثارگران و علیرضا عاشوری رییس سازمان بسیج ادارات کشور به عنوان مهمان ویژه و جمعی از مدیران ستادی و سازمان های تابعه وزارت اقتصاد افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت اقتصاد، مسعود کرباسیان طی سخنانی پس از بازدید از نمایشگاه "یاد یاران" با اشاره به همزمانی برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس که مصادف با ماه محرم و بزرگداشت شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) است، اظهار داشت: این همزمانی به همه ما یادآوری می کند که باید پاسدار خون شهدای کربلا و به تبع آن شهدای هشت سال جنگ تحمیلی باشیم و این جز با تلاش و همت دو چندان در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان مهم ترین وظیفه و نقشه راه وزارت اقتصاد به دست نمی آید.

وی افزود: در همین راستا، همکاران بسیجی ما در مجموعه خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی این نمایشگاه را بر محور اقتصاد مقاومتی برپا داشته و نقش، وظایف و عملکرد خودشان را در زمینه اقتصاد مقاومتی  به نمایش گذاشته اند که حتما مورد نقد و ارزیابی بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

این گزارش حاکی است، نمایشگاه "یاد یاران" با برپایی تعداد 22 غرفه از سوی پایگاه مقاومت بسیج وزارت متبوع و پایگاه های بسیج بانک ها، بیمه ها و سازمان های تابعه و با محوریت "ماه محرم و ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)"، "اقتصاد مقاومتی" و "نقش و اقدامات وزارت اقتصاد در ایام دفاع مقدس" به مدت پنج روز از روز جاری تا پنجم مهرماه در طبقه نخست وزارت امور اقتصادی و دارایی دایر خواهد بود.

گفتنی است، حوزه مقاومت بسیج خواهران وزارت امور اقتصادی و دارایی با برپایی غرفه مستقل در نمایشگاه یاد یاران حضور یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز