خبرگزاری کار ایران

رشد ۲۹ درصدی منابع استان زنجان طی ۶ ماهه نخست سال ۹۶

کد خبر : ۵۴۲۰۹۷

مدیر شعب استان زنجان از دستیابی به رشد ۲۹ درصدی منابع قرض الحسنه تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن خانمحمدی با اشاره به برنامه ها و فعالیتهای بازاریابی استان زنجان در بخش تجهیز منابع گفت: استان زنجان به عنوان یکی از استان های پیشتاز در حوزه جذب منابع طی ۴ سال اخیر، همواره دستیابی به اهداف عالی بانک در بخش های مختلف را نقشه راه خود قرار داده و کارکنان صف و ستاد استان با بهره گیری از پتانسیل های پیش رو و ظرفیت بازارهای موجود، برای تحقق این امر تلاش می کنند.

وی ضمن تشکر از حمایتهای بی دریغ مدیران و رؤسای ادارات مرکزی در پیشبرد برنامه ها، وضعیت استان زنجان را با عنایت به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه بازاریابی و تعامل با مدیران و مسئولان سازمانها و شرکتهای فعال در سطح استان مطلوب و همواره رو به رشد دانست.

خانمحمدی بیان کرد: اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و حمایت از اقشار کم توان جامعه به عنوان متعالی ترین اهداف بانک، این امکان را فراهم می سازد تا در نهایت انگیزه و تلاش، بتوان به ارائه خدمت پرداخت.

مدیر شعب استان زنجان، تعامل مثبت با اشخاص حقیقی و حقوقی، برگزاری نشست با مسئولان سازمانها و شرکتها به منظور تشریح سبد محصولات و خدمات، استفاده از مناسبت های تقویمی در معرفی بانک، راهنمائی شعب در اجرای بهینه بسته ها، طرح ها و سیاستهای اعتباری، تجهیز منابع پایدار، تاکید بر بانکداری الکترونیک و وصول حداکثری مطالبات را از برنامه های موثر این مدیریت در جهت تحقق رشد ۲۹ درصدی منابع استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری برشمرد.

وی در پایان افزود: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی کاربردی و بسیج امکانات در تمامی حوزه ها بتوانیم تا پایان سال تمامی اهداف عالیه را محقق نموده و گامی در راستای کمک به زندگی کریمانه جامعه هدف بانک برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز