خبرگزاری کار ایران

کتاب "مدیریت ریسک اعتباری" در بانک صادرات ایران ترجمه شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۶۳۴

​جلد دوم کتاب "مدیریت ریسک اعتباری" نوشته "آنتونی ساندرز و لیندا آلن"، به همت اداره کل آموزش بانک صادرات ایران و ترجمه کارشناسان این بانک منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب مذکور در ٢٧٥ صفحه، مباحث مختلفی از جمله راهکار ارزش در معرض ریسک، آزمون بحران مدل های ریسک اعتباری - الگوریتمی مبتنی بر آینده، بررسی بازده تعدیل شده بر حسب مدل های ریسک سرمایه، مشتقات اعتباری و مقررات اعتباری را در ٥ فصل مورد بررسی قرار می دهد.

در دیباچه این کتاب آمده است: بررسی ها نشان دهنده این واقعیت است که ریسک اعتباری یکی از عمده ترین ریسک های مالی محسوب می شود و اثرات مخرب عدم مدیریت صحیح آن، می تواند مشکلات عدیده ای را در ابتدای امر برای بانک ها و موسسات اعتباری و در مرحله بعد برای کل نظام مالی پدید آورد.

این کتاب که توسط کارشناسان بانک صادرات ایران از جمله رضا صالحی، رقیه عبداللهی، مریم فلاح، زهرا گرامی امین و مینو میرشجاعی ترجمه شده، مورد توجه مدیران ارشد بانک نیز قرار گرفته به نحوی که حمید تهرانفر، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک نیز خطاب به مترجمین آن از تلاش آنها در ترجمه این کتاب و نگاه حرفه ای به گسترش فرهنگ واقعی بانکداری قدردانی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز