خبرگزاری کار ایران

هشتاد و چهارمین جلسه هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۴۲

هشتاد و چهارمین جلسه هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر با حضور دکتر ابراهیم محمود زاده مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ در این جلسه عملکرد معاونت توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی و مدیریت شعب استان تهران تشریح شد.

کاهش تصدی گری رمز تحقق اقتصاد مقاومتی است

دکتر محمودزاده مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در اولین حضور خود در جلسه هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت: استراتژی در سازمان های یادگیرنده و جوانی مانند کوثر باید توسعه ای باشد. در این راستا آموزش جوانان متعهد و متخصص به عنوان محرکه اصلی در فرآیند رشد و تعالی سازمان حائز اهمیت است.

وی افزود: در بخش های حقوقی، مالی و اقتصادی تجربه و تخصص سرمایه های انسانی در پیشبرد اهداف و بهبود عملکرد سازمان انکار ناپذیر است.

دکتر محمودزاده بر اساس نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" خاطر نشان ساخت: کاهش تصدی گری دولت یکی از گام های مهم در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و رشد بخش خصوصی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان به عملکرد مناسب کوثر در نظام بانکی کشور تصریح کرد: در مجموعه های اقتصادی از جمله کوثر فرصت سعی و خطا نمودن را نداریم و می توان با پشتوانه نیروی انسانی کارآمد ، جوان و چابک و تبیین استراتژی و رویکردهای عملیاتی بهینه به اهداف تعیین شده و رشد مورد انتظار دست یابیم .

وی در پایان به بیان انتظارات خود از تیم اجرایی موسسه پرداخت و گفت: تقویت گروه های کارشناسی به منظور مدیریت منابع و ارایه مشاوره های مالی باید در اولویت فرآیند های اجرایی موسسه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز