خبرگزاری کار ایران

جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی وزارت اقتصاد برای خدمت رسانی به زائران حسینی

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۲۷

جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی وزارت اقتصاد جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، جمعی از مدیران کل ستادی، نمایندگان بانک ها، بیمه ها، سازمان های تابعه و بسیج وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست مهدی قدمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع، طی سخنانی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) گفت: شیوه و روش زندگی آن حضرت باید بعنوان یک الگو همواره در زندگی ما جریان داشته باشد.

وی ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات رسانی به زائرین در سال های گذشته توسط "پایگاه خدمت به زائران وزارت امور اقتصادی و دارایی" مستقر در شهرهای مرزی مهران و شلمچه تاکید کرد: امسال باید به نحوی تلاش کنیم که تنوع و سطح خدمات ارایه شده به زائرین مراسم اربعین شهادت امام حسین (ع)، به نسبت سال گذشته مطلوب تر و گسترده‌تر باشد.

قدمی با تاکید بر جوانب اعتقادی و مذهبی خدمات رسانی به زائران حسینی تصریح کرد: باید در این خصوص دقت نظر لازم صورت گیرد و مراقبت بالایی در استفاده از منابع اهدایی و نذورات صورت گیرد تا جلوی هرگونه اسراف گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد ضمن توصیه به نمایندگان بانک ها، بیمه ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت متبوع برای ارائه مکتوب برنامه های خود برای پذیرایی از زائرین به منظور ساماندهی مطلوب خدمات، خواستار تشکیل کمیته های کاری به منظور ایجاد هماهنگی های لازم و استقرار و تامین تاسیسات و خدمات زیر بنایی در این ارتباط در مرزهای کشور شد.

وی در پایان خواستار مشارکت بانکها، بیمه ها، سازمانهای تابعه و بسیج بطور یکپارچه و در قالب ستاد اربعین حسینی وزارت اقتصاد شد و جدیت و تلاش همه واحدهای تابعه وزارت اقتصاد را جهت آسایش و رفاه زائرین مراسم اربعین حسینی ضروری دانست.

در ادامه این نشست، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مدیرکل امور مالی وزارت اقتصاد گزارشی از عملکرد سال گذشته این وزارتخانه در جهت خدمات رسانی به زائران ارائه کرد.

این گزارش حاکی است، مدیران کل ستادی و نمایندگان بانک ها، بیمه ها و سازمانهای تابعه حاضر در جلسه، در ادامه این نشست، به ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادات خود در خصوص خدمات رسانی به زائران حسینی پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز