خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر خبر داد:

توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات با شهرداری‌های کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۲۱

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با قدردانی از حمایت شهرداران کلانشهرها از اقدامات این بانک ، گفت: توسعه همکاری ها و افزایش تعاملات با شهرداری های کلان شهرها همانند سالیان گذشته در دستور کار این بانک قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین تابش فر با اشاره به برگزاری نشست اخیر شهرداران کلانشهرهای کشوردرمشهد مقدس، گفت:حمایت قاطع شهرداران کلانشهرها از اقدامات بانک شهر قطعا مسئولیت این بانک را برای آبادانی شهرها سنگین تر می کند.
وی افزود: بنا بر تاکیدهای شهرداران کلانشهرها مبنی بر استفاده حداکثری از پتانسیل‌های بانک شهر، این بانک آمادگی دارد در راستای توسعه شهرها و به سرانجام رسیدن پروژه های عمرانی و فرهنگی، همکاری های خود را با مدیریت شهرها افزایش دهد.


تابش فر با تاکید بر این‌که بانک شهر آماده خدمت رسانی به شهروندان سراسر کشور است، تصریح کرد: به هر میزان که  نقش متقابل بانک شهر  و شهرداری‌ها  روان تر و متوازن تر باشد، بانک با پشتوانه قوی‌تری می‌تواند در توسعه شهرها و خدمت رسانی به شهروندان  نقش‌آفرینی کند.


وی بابیان این‌که این بانک طی سالیان اخیر در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی، حمایت از همه کلانشهرها را در دستور کار خود قرار داده است،ادامه داد: با اقدامات انجام شده تا کنون زمینه رونق پروژه‌های عمرانی به‌ ویژه پروژه های حوزه حمل و نقل عمومی فراهم شده و بسیاری از پروژه های نیمه تمام به این ترتیب به اتمام رسیده است.


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با استقبال از ارایه گزارش درخصوص عملکرد، اقدامات و پیشرفت های بانک شهر در نشست آینده شهرداران کلانشهرهای کشور، گفت: امیدواریم این نشست بتواند سهم مدیریت شهری از منابع بانکی را بیش از پیش افزایش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز