خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی:

بهره گیری از تمام توان و امکانات سازمان اموال تملیکی برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۴۰

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اعزام یک تیم متشکل از مسئولان و معاونان این سازمان به مناطق زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه تمام توان و امکانات خود را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر بکار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری به منظور بکارگیری از تمام ظرفیت های نهادها و دستگاه های اجرایی برای کمک به آسیب دیدگان و زلزله زدگان و اجرای عملی دستور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی این سازمان از تمام ظرفیت های ملی و استانی خود جهت کمک به مردم شریف ۵ استان زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه استفاده خواهد کرد.

این گزارش می افزاید: گروه اعزامی از سوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان کرمانشاه مستقر می شود و با استفاده از امکانات ملی و استانی این سازمان به ویژه امکانات مدیریت اموال تملیکی استان های همجوار غرب کشور تمام تلاش خود را در جهت کاهش آلام و دردهای مردم شریف زلزله زده انجام می دهد.

شایان ذکر است جمشید قسوریان جهرمی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی روز گذشته طی پیام های جداگانه ای ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به استانداران ۵ استان زلزله زده غرب کشور٬ آمادگی این سازمان را برای کمک به خانواده های آسیب دیده در کنار سازمان  هلال احمر و سایر سازمان های امدادی اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز