خبرگزاری کار ایران

نمی‌توان ردپای بانک شهر را در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرها نادیده گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۶۷

معاون مالی و اداری شهرداری شیراز با بیان این‌که ردپای بانک شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرها غیر قابل انکار است، گفت: یکی از نهادها و موسساتی که توانست موجب نجات شهرداری ها در سال‌های اخیر باشد بانک شهر بوده است و این بانک بخش قابل توجهی از پروژه های بزرگ و تاثیر گذار شهرداری را تامین مالی کرده است.

 به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد حسن اسدی با اشاره به اهمیت حمایت بانک شهر از شهرداری‌ها گفت: شهرداری‌ها در چند سال اخیر در دریافت عوارض ساختمانی، صدور پروانه و دریافت پول از مردم برای ساخت و ساز به دلیل رکود ساخت و ساز و بحران های اقتصادی بازار مسکن، دچار مشکلات زیادی شدند و این در حالی است که انجام بسیاری از پروژه‌های عمرانی که از وظایف ذاتی شهرداری‌هاست و هیچ سازمان دیگری قادر به انجام آن نیست،نمی‌بایست متوقف می‌ماند.

وی افزود: در این چند سال یکی از نهادها و موسساتی که توانست شهرداری ها را نجات دهد بانک شهر بود و امروز در هیچکدام از پرژه‌های عمرانی کلانشهرها، نمی توان ردپای بانک شهر را نادیده گرفت.

اسدی خاطر نشان کرد: بانک شهر بخش قابل توجهی از پروژه های بزرگ و تاثیر گذار شهرداری را تامین مالی کرده و این تسهیلات به پیمانکاران شهرداری برای کارهای عمرانی بوده و قطعا شهرداری‌ها نیز خود را متعهد به پرداخت می دانند و باید در نهایت بدهی خود را پرداخت کنند.

وی با تاکید بر این که ارائه این تسهیلات همه در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری بوده است، افزود: تسهیلات بانک شهر به شهرداری‌ها برای تکمیل پروژه‌های عمرانی بوده است و از آنجا که شهرداری‌ها موظف به پرداخت آن هستند، هیچ ریسکی در ارائه این تسهیلات برای این بانک ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز