خبرگزاری کار ایران

تولید اولین کاتد مس در جهان به روش تانک بایولیچینگ با حمایت بانک پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۷۴۵

اولین کاتد مس به روش تانک بایو لیچینگ (استحصال مس با استفاده از باکتری) در مجتمع مس و کاتد مسی شرکت بابک مس ایرانیان در روز دوشنبه 21 اسفند ماه 1396، با حضور پورمند مدیرعامل هلدینگ میدکو و جمعی از مدیران و دست اندرکاران این پروژه تولید شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم مجید قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد و رییس هیأت مدیره میدکو در تماس تلفنی اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی نه تنها برای میدکو بلکه برای کشور ایران است. ایران تنها کشوری است که توانست با درایت، شجاعت، مدیریت و تلاش مجدانه مدیران متخصص  میدکو  برای اولین بار در دنیا به این مهم دست پیدا کند.

همچنین پورمند در بیانات خود گفت: امروز روزی تاریخی برای صنعت مس در دنیا است. این مهم، امری است شجاعانه از طرف فرزندان این انقلاب و هدیه‌ای است به ملت بزرگ ایران و در رأس آنها جناب آقای دکتر قاسمی و گروه مالی پاسارگاد که همواره با حمایت‌های بی‌دریغ ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده‌اند.

از مزایای اصلی روش تانک بایولیچینگ می‌توان به حذف کوره‌های ذوب و در نتیجه کاهش قابل ملاحظه آلایندگی  و همچنین صرفه‌جویی در مصرف آب و منابع انرژی در راستای حمایت از محیط زیست و مسوولیت‌های اجتماعی اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز