خبرگزاری کار ایران

حقیقی‌ها در روز اول 224 میلیون سهم «وبصادر» را خریدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۶۶

​نماد بانک صادرات ایران در بین بیش از ١٦ نماد بانکی بورسی و فرابورسی، با استقبال شدید سهامداران حقیقی به تابلو بورس برگشته است.

به گزارش ایلنا، همزمان با بازگشایی «وبصادر» در بازار سرمایه، سهامداران حقیقی در اولین روز معاملات استقبال قابل توجهی برای خرید آن کردند به نحوی که ٢٢٤ میلیون سهم مورد معامله توسط سهامداران خرد خریداری شد.

بنا براین گزارش، روند معاملات «وبصادر» نشان می دهد که در دومین روز معاملات ٣٦ واحد و در سومین روز ٣٨ واحد شاخص کل بورس را بالا برده و موجبات اعتماد بیش از پیش سهامداران به بزرگترین بانک خصوصی کشور را فراهم کرده است.

کارنامه ٣ روزه معاملات نشان می دهد که نماد بانک صادرات ایران در روز چهارشنبه ٢٣ اسفند ٩٦ با قیمت ٤٩٠ ریال بازگشایی شد که طی همان روز از ٤٨٠ میلیون سهم مورد معامله، ٢٢٤ میلیون سهم توسط سهامداران حقیقی خریداری و در پایان معاملات روزانه صف خرید ٩ میلیونی برای آن به وجود آمد.

دراین مدت، افزایش صف خرید آن تا بیش از ٨٥ میلیون سهم در روز یکشنبه ٢٧ اسفند ماه و عدم تمایل سهامداران به واگذاری آن با توجه به افزایش ٨ درصدی قیمت، حاکی از امید سهامداران به افزایش بیشتر قیمت و بازدهی ادامه دار آن طی روز ها و ماه های پیش رو دارد.

شایان ذکر است، در همین روز(٢٧ اسفند) نرخ هر سهم بانک صادرات ایران با ٢٦ ریال افزایش تا ٥٦١ ریال بالا رفت که مبادله بیش از ١٠٢ میلیون سهم، آن را در صدر جدول بیشترین حجم معاملات روزانه  قرار داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز