خبرگزاری کار ایران

تاسیس مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته از سوی بانک آینده

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۷۶

بانک آینده به ­عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و در عمل به مسئولیت اجتماعی و نگاه روشن برای پرورش نسل آینده کشورمان، اقدام به تأسیس مدارس مقاطع ابتدایی دور اول ودوم درمناطق کم­تر برخوردار از امکانات آموزشی کرده است.

به گزارش ایلنا، در دومین گام از حضور و بازدید هنرمندان نام آشنا از مدارس «امیدآینده» که با حمایت بانک آینده احداث وراه­ اندازی شده است؛ مارال فرجاد هنرمند تئاتر، سینما وتلویزیون، در مدرسه«امید آینده» روستای خونسرخاستان هرمزگان،حضور یافت و ضمن دیدار با دانش ­آموزان، معلمان و مربیان مدرسه، با آنها، به گفت ­و­گو نشست.

وی هدف از این سفررا حضور در فضای دوستی و مهربانی در میان کودکان ودانش­ آموزان روستای خونسرخی عنوان کرد.

قبلاٌ نیز «لیلی رشیدی» دیگر هنرمند کشورمان در مدرسه «امید آینده» زاهدان،حاضر شده و با دانش ­آموزان و معلمان آن مجموعه آموزشی، دیدار کرده بود.

بانک آینده به ­عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و در عمل به مسئولیت اجتماعی و نگاه روشن برای پرورش نسل آینده کشورمان، اقدام به تأسیس مدارس مقاطع ابتدایی دور اول ودوم درمناطق کم­تر برخوردار از امکانات آموزشی کرده است. احداث مدارس هشتگانه بانک آینده درنقاط کم بهره ازاین امکانات در سطح کشور، گامی برای برطرف ساختن نیازهای جامعه ایرانی است.

گفتنی است؛ بانک آینده درسال گذشته، 8 مدرسه درمناطق کم­تر برخوردار کشورساخته ودرحال حاضر 3000 دانش آموز در این مدارس تحصیل می­ کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز