خبرگزاری کار ایران

میلیاردها ریال جوایز نقدی طرح های باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در سال ١٣٩٧

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۱۲۳

مجموع جوایز نقدی طرح‌های باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برای دارندگان پایانه‌های فروش (POS)، ذی‌نفعان چک و استفاده‌کنندگان از درگاه‌های بانکداری الکترونیک این بانک در سال ٩٧ از ٧ میلیارد ریال فراتر رفت.

به گزارش ایلنا، باشگاه مشتریان این بانک در راستای ترغیب و تشویق مشتریان برای استفاده از آخرین دستاوردهای بانکداری مجازی، صرفه‌جویی در هزینه و وقت، شفاف‌سازی عملکردها و افزایش ضریب نفوذ بانکداری الکترونیک، مشوق‌هایی را در قالب طرح‌های سه‌ماهه و ٩ ماهه با در نظر گرفتن جوایزی به ارزش بالغ بر ٧ میلیارد ریال در سال ١٣٩٧ ارائه می‌کند.

بنا براین گزارش، «طرح فروش طلایی» باشگاه مشتریان این بانک از جمله طرح‌هایی است که در سال جاری با ٢٣٠ فقره جایزه نقدی به ارزش ٤.٥ میلیارد ریال برای دارندگان پایانه‌های فروش از دی ماه ١٣٩٦ تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

این طرح با هدف تقویت جایگاه پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران، تشویق و ترغیب پذیرندگان این دستگاه‌ها برای استفاده حداکثری از درگاه‌های بانکداری الکترونیک و کاهش استفاده از پول نقد در نظر گرفته شده که پس از قرعه‌کشی طرح در آبان‌ماه ١٣٩٧، تعداد ٢٣٠ برنده جوایز نقدی مشخص خواهد شد.

علاوه بر این، طرح «بهارانه» باشگاه مشتریان این بانک نیز با هدف بهره برداری از درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران در بازه زمانی سه ماهه فصل بهار ١٣٩٧ و با مجموع جوایز نقدی به ارزش ٣٠٠ میلیون ریال در حال برگزاری است که با قرعه کشی در تیرماه ١٣٩٧، به ٩٠ برنده نهایی، ٩٠ جایزه نقدی اهدا می‌شود.

همچنین طرح «برگ برنده» به منظور ارائه خدمات بانکی به مشتریان بانک و در راستای ترغیب و تشویق آنها برای بهره‌مندی از جوایز مربوط به تسویه چک‌های واگذاری سایر بانک‌ها در شعب بانک صادرات ایران، در بازه زمانی ٩ ماهه از ابتدای دی ماه ١٣٩٦ تا پایان شهریور ماه ١٣٩٧ و با مجموع جوایز نقدی به ارزش ٢.٣ میلیارد ریال در حال برگزاری است. اسامی ١٣٥ برنده خوش شانس جوایز نقدی  این طرح نیز  پس از قرعه‌کشی در آبان ماه ١٣٩٧ مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛ ارزش مجموع جوایز نقدی تخصیص یافته باشگاه مشتریان در سال جاری برای حمایت از مشتریان بانک صادرات ایران در قالب ٣ طرح «فروش طلایی»، «بهارانه» و «برگ برنده» ٧.١ میلیارد ریال است.

شایان ذکر است، مشتریان بانک می‌توانند جهت اطلاع از جزییات بیشتر طرح‌ها به آدرس سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی: https://club.bsi.ir مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز