خبرگزاری کار ایران

گردش ٩٧٠٠ میلیارد ریالی منابع بانک صادرات ایران در دیار «رئیس علی دلواری»

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۳۲

​بانک صادرات ایران با پرداخت قریب به ١٣ درصد تسهیلات شبکه بانکی در استان بوشهر طی سال ٩٦، حمایت های فراوانی از اقتصاد این منطقه بعمل آورده است.

به گزارش ایلنا، ارائه خدمات بانکی به بخش های مختلف اقتصادی در حوزه‌های صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت سیمان، بنادر و دریانوردی، بهداشت و درمان و ظرفیت های بزرگ خدماتی و تمرکز بر تسهیلات خرد و اعطای وام به پرسنل زیر مجموعه بخش ها و شرکتهای طرف قرارداد، از جمله اهداف کلان بانک صادرات ایران در استان بوشهر طی سال ٩٦ بوده به نحوی که مانده تسهیلات اعطایی این بانک در پایان بهمن ماه سال گذشته از ٩٧٣٣ میلیارد ریال فراتر رفت و قریب به ١٣ درصد تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در این استان را برعهده داشته و از این رو گستردگی ٥٣ شعبه بانک صادرات استان بوشهر، جایگاه ویژه ای در تامین منابع مالی مورد نیاز صنایع مختلف دارند.

علاوه بر این، ٢٩٦١ فقره تسهیلات در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی به ارزش قریب به ٥٥٨ میلیارد ریال در سال ٩٦ مهمترین اقدامات این بانک در عمل به مسئولیتهای اجتماعی و حمایت از رونق تولید دربنگاه های کوچک و متوسط بوده است.

اعطای ٢٠٩٠ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، ساخت ٥ واحد حمام روستایی، نوسازی وبهسازی ٢١٩ مسکن روستایی، پرداخت ١٧٤ فقره وام خرید و ساخت مسکن خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، حمایت از ١٥ واحد تولیدی کوچک و متوسط، پرداخت ٢٤٤ فقره وام ضروری و درمان و کمک به آزادی ٩ زندانی نیازمند از اقدامات انجام شده توسط بانک صادرات ایران در استان بوشهر در ١٢ ماه سال گذشته بوده است.

در این میان اهدای وام مشاغل خانگی به معرفی شدگان سازمان های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به ارزش بیش از ٣٥ میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم ٢٠٥ نفر از متقاضیان را فراهم کرده است.

شایان ذکر است، مشارکت بانک در این استان منجر به ساخت یک واحد آموزشی در روستای کری شهرستان تنگستان بوشهر شد که در سال آموزشی ٩٧ -٩٦ به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز