خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر اقتصاد به مناسبت روز خبرنگار؛

شما با جوهر جان خویش مشق حقیقت می‌‎کنید

هفدهم مرداد ماه که به یاد شهادت مظلومانه محمود صارمی، برای یادآوری مجاهدت انسان های حقیقت طلب و تلاش های خستگی ناپذیر آنان در انعکاس واقعگرایانه و هوشمندانه رویدادها، در عین امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی روز خبرنگار نامیده شده است، بهانه ای نیکو برای قدر شناسی و تشکر از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و اصحاب رسانه است.

به گزارش ایلنا؛ متن پیام وزیر اقتصاد به این شرح است: هفدهم مرداد ماه که به یاد شهادت مظلومانه محمود صارمی، برای یادآوری مجاهدت انسان های حقیقت طلب و تلاش های خستگی ناپذیر آنان در انعکاس واقعگرایانه و هوشمندانه رویدادها، در عین امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی روز خبرنگار نامیده شده است، بهانه ای نیکو برای قدر شناسی و تشکر از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و اصحاب رسانه است.

اینجانب فارغ از همه تکلف ها و تعارف ها باور قلبی دارم که شما از ارکان اساسی رشد و تعالی جامعه هستید که خاضعانه و بی ادعا با جوهرجان خویش همچون دیده بانی راستین ضمن آنکه افکار عمومی را نمایندگی می کنید در امر آگاهی بخشی، ارتقاء شفافیت و صیانت از حقوق شهروندی مشق حقیقت می کنید. بی تردید اگر همراهی و یاری شما نبود موفقیت ها و پیشرفت ها درعرصه اقتصادی بویژه اقتصاد مقاومتی که پیش نیاز آن همدلی و وحدت ملی است نمود عینی نمی یافت.

اینجانب این روز بزرگ و فرخنده را به همه فعالین رسانه ای صمیمانه تبریک گفته و از خداوند متعال برای یکایکتان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

کد خبر : ۳۹۸۱۱۸