خبرگزاری کار ایران

عقبایی در حاشیه سمینار راهبردی بنگاه های پر ریسک:

نرم افزارآلونک، می‌تواند بر کاهش رکود بازار مسکن، موثر باشد

حسام عقبایی، رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران ، در حاشیه سمینار راهبردی بنگاه های پرریسک که روز گذشته(9 مهرماه) در کتابخانه ملی برگزار شد، از اهمیت نقش نرم افزار آلونک در تسهیل فعالیت مشاوران املاک و نیز تاثیرگذاری بر کاهش رکود فعلی بازار مسکن سخن گفت.

به گزارش ایلنا، عقبایی در این باره گفت: با توجه به اینکه امروزه در دوران گذار هستیم و وارد دوران مدرن شده ایم، مطمئن هستم که کمتر از یک دهه آینده، شاهد رشد فعالیت مشاوران املاک و فعالان بازار مسکن هستیم که در فضای مجازی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: این بازار باید در مسیر تسهیل امور مردم طراحی شده و پیش برنده نیازهای ایشان باشد و بر همین اساس است که از آلونک به عنوان نرم افزاری که مجوزهای قانونی را دریافت کرده و امروز در حال ترویج استفاده از فضای مجازی برای مشاوران املاک است، استقبال می کنیم .

به گفته وی این نرم افزار می تواند دغدغه های روز مشاوران املاک را پوشش دهد و در زمینه تسهیل فعالیت های ایشان تاثیرگذار باشد.

عقبایی با اشاره به اینکه می توان رکود سه ساله اخیر حوزه مسکن را با مهندسی فروش بهبود بخشید، افزود: آلونک می تواند در زمینه بازار یابی ها و مهندسی فروش در این دوران بسیار موثر باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اجرایی شدن اصل 44 بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و نیز تلاش دولت برای اجرایی شدن این موضوع گفت: امید داریم تا موانع هر چه زودتر برداشته شده تا نتیجه لازم در این حوزه گرفته شود.

عقبایی در پایان گفت: اگر اقتصاد را هر چه بیشتر خصوصی کنیم و به سمت اقتصاد آزاد پیش رویم اتحادیه ها می توانند حمایت های لازم را از فعالان تاثیر گذار بیشتر انجام دهند و نقش موثرتری  را در حوزه حمایتی انجام دهند.

کد خبر : ۴۱۵۵۸۴