خبرگزاری کار ایران

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی درخرم آباد:

برترین‌های پنجمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در خرم آباد برگزیده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۳۱

از بین آنها ۱۷ اثر برگزیده و از بین این ۱۷ اثر سه اثر برتر انتخاب که از بین آنها یک اثر به جشنواره بین‌المللی رضوی در حرم رضوی راه می‌یابد.

ایلنا: برترین‌های پنجمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در خرم آباد برگزیده شدند. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: از بین آن‌ها ۱۷ اثر برگزیده و از بین این ۱۷ اثر سه اثر بر‌تر انتخاب که از بین آن‌ها یک اثر به جشنواره بین‌المللی رضوی در حرم رضوی راه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت السلام علی اسماعیلیان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در طی هفت روز گذشته برنامه‌های مختلفی در شهرهای لرستان برگزار شد اظهار داشت: در این راستا یک‌صد برنامه در طول این هفته فرهنگ رضوی در استان لرستان برگزار شد.
وی در ادامه افزود: برپایی نمایشگاه، قرائت خاصه امام رضا(ع)، جشنواره‌های خوشنویسی و… ازبرنامه‌هایی بود که از ابتدای آغاز فرهنگ رضوی آغاز و امروز با مراسم اختتامیه جشنواره نماهنگ رضوی در استان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه با فراخوان پنجمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی ۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در لرستان ارسال شد گفت: از بین آن‌ها ۱۷ اثر برگزیده و از بین این ۱۷ اثر سه اثر بر‌تر انتخاب که از بین آن‌ها یک اثر به جشنواره بین‌المللی رضوی در حرم رضوی راه می‌یابد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه افزود: این جشنواره تحت الشعاع بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان قرار گرفت.
در این مراسم بنا بر رای هیئت داوران پنجمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی از بین ۱۷ نماهنگ برگزیده راه یافته به بخش مسابقه جشنواره نماهنگ رضوی، لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال به‌خاطر جلوه‌های بصری به نماهنگ «محمد(ص)» اثر سعید صدرزاده اختصاص یافت.
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به نماهنگ «بازگشت» اثر مژگان روشناده از بروجرد به‌عنوان برگزیده سوم این جشنواره تعلق گرفت.
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و مبلغ ۳۰ میلیون ریال به سعید همتی‌وند به خاطر نماهنگ «معین‌الضعفا» اختصاص یافت.
در بخشی از این مراسم از منتخبان جشنواره‌ها برنامه‌های جنبی پنجمین جشنواره نماهنگ رضوی از جمله سیدجلیل حسینی، عکاس رضوی، سکینه نبوی‌پور، برگزیده جشنواره خوشنویسی رضوی، مهران جمشیدیان، خوشنویس رضوی و حسین محمدی، برگزیده جشنواره تجسمی رضوی تجلیل شد.
هیئت داوران پنجمین جشنواره نماهنگ رضوی هیچ یک از نماهنگ‌ها را شایسته مقام اول نشناختند لذا به‌دلیل پایین بودن سطح کیفی آثار در این بخش برگزیده‌ای معرفی نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز