خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

در انتخاب شهردار الیگودرز منافع مردم را در نظر بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۶۹

مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر الیگودرز به عنوان یک خانواده قصد دارند با وحدت و همدلی در جهت تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم تلاش خواهند کرد.

ایلنا: مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر الیگودرز به عنوان یک خانواده قصد دارند با وحدت و همدلی در جهت تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از الیگودرز، محمدتقی توکلی در دیدار با منتخبین مردم در شورای چهارم شهر الیگودرز گفت: برای انتخاب شهردار باید سوابق، برنامه‌ها و تمامی گزینه‌های مرتبط با یک فرد فعال و واجد شرایط را در داوطلبان سمت شهرداری بررسی و تصمیم نهایی را اتخاذ نمایید.
وی تصریح کرد: تا آن زمان شهردار فعلی به فعالیتش ادامه بدهد و شما نیز عملکرد او را مورد ارزیابی قرار دهید و در ‌‌نهایت تصمیمی بگیرید که خیر و صلاح مردم و شهر در آن باشد.
توکلی در ادامه با اشاره به فلسفه وجودی تشکیل شورا‌ها گفت: شورا می‌تواند با استفاده از اختیارات خود در بحث‌های کلان شهرستان ورود پیدا کرده و با همکاری یکدیگر در جهت توسعه و پیشرفت شهر قدم برداریم.
در این نشست رئیس شورای اسلامی شهر الیگودرز با تاکید بر اینکه تنها با هدف خدمت به مردم و جبران عقب ماندگی‌ها وارد شورا شده‌ایم گفت: مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر الیگودرز به عنوان یک خانواده قصد دارند با وحدت و همدلی در جهت تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم تلاش خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز