خبرگزاری کار ایران

کسب اولین طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان توسط دلاور لرستانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۶۰

طالب نعمت‌پور فرنگی‌کار لرستانی وزن ۸۴ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با شکست سامان طهماسبی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم جمهوری آذربایجان صاحب نشان طلای رقابت‌های جهانی بوداپست مجارستان شد.

ایلنا: طالب نعمت‌پور فرنگی‌کار لرستانی وزن ۸۴ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با شکست سامان طهماسبی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم جمهوری آذربایجان صاحب نشان طلای رقابت‌های جهانی بوداپست مجارستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طالب نعمت‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم الکساندر برازون براوو از ونزوئلا را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر صفر جاوید حمزاتوف از بلاروس نفر سوم المپیک را مغلوب کرد.

نعمت‌پور در مرحله بعد نورسلطان تورسینوف از قزاقستان را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ - ‌۲ دامیان یانیکوفسکی از لهستان دارنده مدال برنز المپیک لندن را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

نعمت‌پور در دیدار پایانی مقابل سامان طهماسبی از آذربایجان دارنده مدال برنز جهان، ابتدا با اجرای یک فتیوی دیدنی صاحب ۲ امتیاز شد. بعد ۳ امتیاز از دست داد اما در ادامه با اجرای یک فتیوی دیدنی صاحب ۳ امتیاز دیگر شد و با نتیجه ۵ بر ۲ حریف را شکست داد. این نخستین مدال طلای ایران در وزن ۸۴ کیلوگرم در رقابت‌های جهانی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز