خبرگزاری کار ایران

معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خبر داد:

برگزاری ۱۰۰ برنامه متنوع برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۶۴

در لرستان ۱۰۰ برنامه متنوع را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تمام یادگاران این دوران طلایی انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در لرستان ۱۰۰ برنامه متنوع را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تمام یادگاران این دوران طلایی انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی حسین پازدار در نشست خبری تشریح برنامه‎های هفته دفاع مقدس در لرستان گفت: سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به عنوان متولی برنامه‎ریزی و اجرای برنامه‎های گرامیداشت هفته مقدس، برگزاری ۱۰۰ برنامه متنوع را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تمام یادگاران این دوران طلایی انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

وی از رژه نیروهای مسلح استان به عنوان یکی از برنامه‎های محوری این هفته در استان نام برد و افزود: این رژه با هدف نمایش اقتدار و انسجام نیروهای مسلح و بسیجیان در ۳۱ شهریور در مرکز استان و سایر شهرستان‎‌ها برگزار می‌‎شود.

معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه سایر شهرستان‎‌ها از دیگر برنامه‎های این هفته است، گفت: بازسازی عملیات محمد رسول الله(ص) و برپایی نمایشگاه یادیاران با موضوع دفاع مقدس و نمایش رزمی و فرهنگی از جمله برنامه‎هایی است که در بروجرد برگزار می‌‎شود.

پازدار ادامه داد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مرکز استان و سایر شهرستان‎‌ها نیز برگزار می‌‎شود.

وی از اعزام ۱۷ تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان در این هفته خبر داد و افزود: در حوزه ورزشی راهپیمایی خانوادگی در پنجم مهرماه جاری از محل میدان شهدای خرم آباد به سمت تپه شهدای این شهر برگزار می‌‎شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سایر شهرستان‎های استان اشاره کرد و گفت: رزمندگانی که از استان در عملیات ثامن‎الائمه حضور داشته‎اند، مورد تجلیل قرار می‌‎گیرند.

پازدار برگزاری شب شعر و خاطره‎گویی و برگزاری همایش‎های متنوع را از دیگر برنامه‎های این هفته عنوان کرد و گفت: گردهمایی خواهران بسیجی با عنوان نقش زنان لرستان در دفاع مقدس در خرم‎آباد برگزار می‌‎شود.

وی غبارروبی گلزار شهدای استان، برگزاری برنامه‎های متنوع در دانشگاه‎‌ها و مدارس، دیدار با خانواده‎های معظم شهدا و بهره‎گیری از راویان جنگ را از دیگر برنامه‎های این هفته اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز