خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‎های زورخانه‎ای:

برگزاری کشتی پهلوانی جهان در لرستان می‌تواند در توسعه لرستان نقش داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۴۵

میزبانی مسابقات جهانی کشتی لرستان می‌تواند در زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه استان لرستان نقش بسزایی داشته باشد.

ایلنا: میزبانی مسابقات جهانی کشتی لرستان می‌تواند در زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه استان لرستان نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی دولتشاهی که به همراه خوش‎جان نایب رئیس فدراسیون ورزش‎های پهلوانی و زورخانه‎ای به خرم‎آباد سفر کرده است، در دیدار با استاندار لرستان، ضمن اعلام این خبر، اضافه کرد: ۲ سال است پیگیر هستیم تا این پیکارها در ایران و به میزبانی لرستان برگزار شود که خوشبختانه نتیجه گرفتیم و به هدفمان رسیدیم.

وی با اشاره به این‎که برای نخستین بار است که در کشورمان مسابقه کشتی باستانی جهان برگزار می‎شود، یادآور شد: برای میزبانی در ایران رضایت ۹۰ کشور جهان جلب شده است و تاکنون بیش از ۳۰ کشور اعلام آمادگی کرده‎اند اما معلوم نیست چند تیم شرکت می‎کند.

دولتشاهی تأکید کرد: میزبانی چنین مسابقاتی می‌تواند در زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه استان لرستان نقش بسزایی داشته باشد.

مشاور رئیس فدراسیون ورزش‎های زورخانه‎ای جهان با اشاره به این‎که ۲۰ روز است که کمیته‎های این مسابقات در تهران فعال شده است، خاطرنشان کرد: تیزر و بنر مسابقات آماده شده و به‎زودی تیزر در شبکه‎های ملی و استانی از تلویزیون نمایش داده خواهد شد و بنر هم در مکان‎های مختلف نصب می‎شود.

وی با اشاره به این‎که بیش از ۷۰ خبرنگار و رسانه برای پوشش خبری دعوت شده‎اند، یادآور شد: برای حضور در این مسابقات از تمام بزرگان کشتی جهان دعوت به‎عمل آمده است. هزینه میزبانی حدود یک میلیارد تومان است که با کمک خدا، این هزینه را خودم پرداخت می‎کنم.

دولتشاهی با اشاره به این‎که مسابقه در سنگین وزن برگزار می‎شود، گفت: به نفر اول ۱۵ هزار دلار، نایب‎قهرمان ۱۰ هزار دلار و به نفرات سوم مشترک هر کدام ۷.۵ هزار دلار پاداش می‎دهیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‎های زورخانه‎ای جهان خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه‎های اجرایی برای میزبانی‎ای مطلوب شد و اظهار امیدواری کرد که لرستان میزبان شایسته‌ای برای این پیکارها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز