خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد خبر داد؛

تندیس جهان پهلوان تختی در خرم آباد رونمایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۷۴

شهردار خرم آباد از رو نمایی تندیس زنده یاد غلام رضا تختی، در محل میدان این پهلوان در خرم آباد، بمناسبت میزبانی خرم آباد در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی خبر داد.

ایلنا: شهردار خرم آباد از رو نمایی تندیس زنده یاد غلام رضا تختی در محل میدان این پهلوان در خرم آباد بمناسبت میزبانی خرم آباد در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هرمز نصیری در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق، گفت: مهم ترین برنامه ما رو نمایی از تندیس زنده یاد غلام رضا تختی در محل میدان این پهلوان در خرم آباد خواهد بود که با حضور مسئولان استان و جمعی از جامعه ورزش انجام می شود.

وی ادامه داد: از همین رو محل ورودی مسابقات جهانی کشتی پهلوانی که درمجموعه ورزشی شهید تختی، قرار دارد در حال آسفالت می باشد و اطراف این مجموعه نیز در حال زیبا سازی می باشد.

شهردار خرم آباد با اشاره به اهمیت این رقابت ها برای مردم خرم آباد و حضور کشورهای مختلف جهان در آن، گفت: همانند آغاز سال نو، بحثپاکسازی و نظافت شهر را در برنامه داریم که طی روز های آتی اتفاق خواهد افتاد.

مهندس نصیری از شهروندان خرم آبادی خواستارهمکاری با شهرداری را در قبل و حین برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی شد و افزود: امیدواریم همه و همه دست در دست هم دهیم خرم آباد میزبان خوبی برای این رقابت ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز