خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

نقل و انتقالات معلمان در لرستان ساماندهی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۷۸

نقل و انتقالات معلمان نیز بر اساس نیاز انجام شده و آنها مطابق مقررات و قوانین در نقاط مختلف استان ساماندهی شدند.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، گفت: نقل و انتقالات معلمان بر اساس نیاز انجام شده و آنها مطابق مقررات و قوانین در نقاط مختلف استان ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت‎الله کلانتری در جمع خبرنگاران با تبریک عید غدیر خم، اظهار داشت: امید می‎رود در جهت ترویج فرهنگ غدیر بتوانیم قدم‎های استواری برداریم.

وی با بیان اینکه نقاط قوت آموزش و پرورش باعثپشتگرمی همکاران در امر تعلیم و تربیت می‎شود، اظهار کرد: در عین حال بیان نقاط ضعف باعثمی‎شود که با بازنگری در جهت رشد و تعالی جامعه قدم برداریم.

کلانتری اضافه کرد: تعاملی که مجموعه آموزش و پرورش با رسانه‎ها دارد تا رده‎های پایین انکارناپذیر است چرا که عدم تعامل موجب بروز مشکلاتی برای این دستگاه آموزشی می‎شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه نقد سازنده اصحاب رسانه می‎تواند ما را در رسیدن به اهداف‎مان یاری کند، افزود: مجموعه آموزش و پرورش در نظام مقدس جمهوری اسلامی به‎عنوان یک حقیقت انکارناپذیر است چرا که دستگاه تعلیم و تربیت در جهت رشد و تعالی انسان قدم برمی‎دارد.

وی در خصوص انتصابات و ارتقا شغلی کارمندان آموزش و پرورش لرستان گفت: این انتصابات با رعایت قوانین آموزش و پرورش صورت گرفته است.

کلانتری ادامه داد: نقل و انتقالات معلمان نیز بر اساس نیاز انجام شده و آنها مطابق مقررات و قوانین در نقاط مختلف استان ساماندهی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: در کارگروه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش مسائل نیروی انسانی در بعد نیاز و مازاد مناطق بررسی و مشخص شد که ۴۰ هزار ساعت در مناطق شهری کسری ساعت وجود دارد و در مقابل در مناطق غیربرخوردار نیاز به ۳۰ ساعت اضافه کار است لذا در این خصوص نقل و انتقالات در قالب سیستم رایانه‎ای انجام شد.

وی یادآور شد: با درخواست فرزندان شهید که متقاضی نقل و انتقال به خارج استان بودند موافقت و نقل و انتقال درون استانی بر مبنای نیاز و عدم نیاز مبدأ و مقصد انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز