خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود، و ازنا در مجلس:

صالحی امیری با توجه به مناطق محروم و توسعه ورزش قهرمانی از مجلس رای اعتماد می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۱

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صالحی امیری مدیری کارآمد و شایسته است گفت: اجرای برنامه وزیرپیشنهادی موجب تحول دروزارت ورزش وجوانان می شود.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صالحی امیری مدیری کارآمد و شایسته است گفت: اجرای برنامه وزیر پیشنهادی موجب تحول در وزارت ورزش و جوانان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عباس قائد رحمت نماینده مردم دورود و ازنا در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: صالحی امیری با توجه به مناطق محروم وتوسعه ورزش قهرمانی و گسترش فضایی ورزش از مجلس رای اعتماد می‌گیرد و با توجه به جلسات بحثو گفتگو پیرامون وی، سوابق مدیریتی در بخش‌های مختلف فرهنگی، عملکرد سه ماهه در وزارت ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری به عنوان مدیری لایق، کارآمد شایسته تصدی وزارت ورزش و جوانان هستند.

نمایندهٔ مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با عملیاتی شدن برنامه‌های ارائه شده دکتر صالحی امیری موجبات تحول در بخش‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان فراهم می‌شود.

نماینده مردم دورود وازنا گفت: دکتر صالحی امیری فردی قابل اعتماد است که در این مدت با نگاه ژرف‎اندیش و آینده‎نگر خود بخوبی می‌‎تواند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند. وی چهره فرهنگی است که با توانمندی و ذکاوتی که دارد، می‌‎تواند به موضوعات و مقولات تربیتی و فرهنگی در ورزش کشور سر و سامان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز