خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی کشور:

داشتن دو زورخانه در شان جوانان مستعدد لرستانی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۹۸

داشتن دو زورخانه در شان جوانان این استان نیست و نیاز است که مسئولان نگاه ویژه ای به فضاهای و سالن های ورزشی این استان داشته باشند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی کشور: داشتن دو زورخانه درشان جوانان این استان نیست و نیاز است که مسئولان نگاه ویژه‌ای به فضاهای و سالن‌های ورزشی این استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد رضا طالقانی در جمع خبرنگاران لرستان اظهارداشت: اگر این مسابقات در استان لرستان به خوبی برگزارشود قول می‌دهم در سال‌های آینده هم مسابقات جهانی را در استان لرستان برگزار کنیم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی کشور با اشاره به توانمندی ورزشکاران استان لرستان در ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: مسئولان باید به عشق مردم لرستان به داد ورزش این استان برسند.
وی افزود: استان لرستان از پتانسیل بالایی برخوردار است و می‌تواند در ورزش‌های پهلوانی و کشتی ایران حرفی برای گفتن داشته باشد اما کوتاهی و بی‌توجهی مسئولین استعداد جوانان لرستانی را از بین می‌برد.
وی در ادامه گفت: داشتن دو زورخانه درشان جوانان این استان نیست و نیاز است که مسئولان نگاه ویژه‌ای به فضاهای و سالن‌های ورزشی این استان داشته باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر شرایط و امکانات لازم برای برگزاری مطلوب و میزبانی درخور استان لرستان فراهم شده است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی کشور در ادامه به خونگرمی و مه‌مان نوازی مردم لرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به عشق مردم لرستان به داد ورزش این استان برسند.
طالقانی با تاکید بر توجه بیشتر نسبت به فراهم آوردن امکانات و فضای ورزشی مناسب برای ورزش لرستان ابراز داشت: ورزشکاران در استان لرستان از توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند و موفقیت آن‌ها در میادین مختلف ورزشی در سال گذشته نشان از این مدعاست و معتقدم در صورت توجه بیشتر به ورزش استان، لرستان می‌تواند سهم زیادی در موفقیت ورزش کشور داشته باشد.
گفتنی است، مسابقات کشتی پهلوانی جهان با حضور ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی ۳۱ کشور جهان و شرکت ۳۹ ورزشکار طی روزهای ۹ و ۱۰ ابان ماه در خرم آباد برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز