خبرگزاری کار ایران

در پیامی از سوی استاندار لرستان صورت گرفت؛

از مسئولان برای برگزاری مناسب مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی جهان قدردانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۰۶

هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی از حضور گسترده مردم در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی و همچنین فعالیتهای مسئولان ملی و استانی برگزارکننده این مسابقات تقدیر کرد.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی از حضور گسترده مردم در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی و همچنین فعالیت‌های مسئولان ملی و استانی برگزارکننده این مسابقات تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، در پیام هوشنگ بازوند آمده است: حضور گسترده و پرشور مردم لرستان در اولین دوره مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی جهان در خرم آباد افتخار دیگری بر افتخارات لرستان افزود. این حضور باشکوه بیانگر توجه اقشار مختلف مردم و شهروندان به امر ورزش و سلامت جامعه است که عزم و جدیت ما را در برنامه ریزی‌های مهم در عرصه ورزش دوچندان ساخت.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور و ماندگار مردم در این دوره از مسابقات عنوان کرد: خدا را شاکریم که فرصتی را فراهم آورد تا گامی هر چند کوچک در جهت تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین رئیس جمهوری در خصوص توجه و توسعه ورزش همگانی و پهلوانی برداریم.

استاندار لرستان همچنین در پایان این پیام از همه مسئولین اجرایی استانی و کشوری به خصوص دستیار ویژه رئیس جمهوری، رئیس فدراسیون جهانی ورزشهای زورخانه‌ای، رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه‌ای و پهلوانی کشورمان و علی دولتشاهی مسئول ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز