خبرگزاری کار ایران

مدیرمدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان

مهمترین اولویت‌های کاری‌ام را تکریم ارباب رجوع، توجه و احترام به کارکنان می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۹۳

مدیرمدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: مهمترین اولویتهای کاریم را در رضای خدا، تکریم ارباب رجوع، توجه و احترام به کارکنان می دانم.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: مهم‌ترین اولویتهای کاریم را در رضای خدا، تکریم ارباب رجوع، توجه و احترام به کارکنان می‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان، امین بهاروند با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد، ضمن بازدید از تمامی قسمت‌های مختلف این مرکز درمانی، از نزدیک در جریان ارائهٔ خدمات به مراجعین قرار گرفت و در این دیدار دو روزه قول مساعد جهت رفع و رجوع پاره یی از مشکلات را در اسرع وقت دادند، سپس با حضور در جمع صمیمی همکاران، ضمن ابراز خرسندی از نحوهٔ ارائهٔ خدمات به مراجعین و مهم دانستن خدمت در تمامی سطوح و قسمت‌ها، بویژه؛ واحدهای پشتیبانی به تشریح برنامه‌ها و اهداف خود پرداختند.
وی با اذعان به اینکه شروع کار خود را در سازمان تأمین اجتماعی از بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد آغاز نموده، به برخی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای موجود در این بیمارستان به منظور ارائهٔ خدمات مطلوب‌تر اشاره کرد و گفت: توانمندی‌ها ی بسیار بالایی در وجود تک تک کارکنان این مرکز وجود دارد و داشتن همکاران پر تلاش و سخت کوشی مانند شما را از موهبت‌های خدادادی می‌دانم.
وی همدلی، گذشت، ایثار و خداباوری را از جمله رموز موفقیت انسان برشمرده و از کلیهٔ کارکنان خواست همچون گذشته با توان بیشتر به ارائهٔ خدمت به مراجعین بپردازند.
مدیر درمان، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که خیلی از مراجعین ما جزء جامعهٔ کارگری - که از شریف‌ترین اقشار جامعه و در حین حال از ضعیف‌ترین مردم هستند - می‌باشند، که بدلیل مشکلات اقتصادی قادر به مراجعه به مراکز خصوصی نیستند و اغلب از نظر معیشت دچار مشکل هستند. باید تمام توان خود را جهت پاسخگویی مناسب به این قشر عزیز از جامعه بکار گیریم.
دکتر بهار وند در بخش پایانی سخنان خود از جمله مهم‌ترین اولویتهای خود را، کار برای رضای خدا، تکریم ارباب رجوع، توجه و احترام به کارکنان، استفاده از خرد جمعی، مدیریت مشارکتی، رسیدگی به امور رفاهی و معیشت ایشان و در عین حال نظارت صحیح بر عملکرد همکاران بیان کرد و گفت اگر رضای خدا را سرلوحهٔ کار خود قرار دهیم و او را ناظر بر اعمال خود بدانیم، تحمل بسیاری از مشکلات برایمان آسان خواهد شد. در پایان این مراسم با اهداء الواح تقدیر و جوایزی سه نفر از همکاران بازنشسته و تعدادی از کارکنان نمونهٔ بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد مورد تقدیر قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز