خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد:

راه‌اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی تا ۳ماه آینده / خرم‌آباد در مسیر شهر الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۴

شهردار خرم‌آباد از راه اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی الکترونیک تا بهمن ماه سال جاری خبر داد.

شهردار حرم آباد از راه اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی الکترونیک تا بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هرمز نصیری در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در راستای تحقق شهر الکترونیک، سامانه یکپارچه شهرسازی تحت عنوان «سرای هشت» تا بهمن ماه سال جاری در شهرداری خرم آباد راه اندازی می‌شود.

وی افزود: سیستم سنتی شهرسازی در شهرداری‌های کشور مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان بوجود می‌آورد که می‌توان به بروکراسی پیچیده و زمانبر اخذ پروانه ساخت، مراجعات حضوری شهروندان، خطاهای احتمالی و بسیاری از این قبیل اشاره کرد که راه‌اندازی سامانه الکترونیکی جدید تقریباً همه مشکلات موجود را مرتفع می‌سازد.

نصیری خاطرنشان کرد: شهرداری خرم آباد با رویکرد حمایت از خدمات الکترونیکی اقدام به بررسی سامانه شهرسازی تحت عنوان «سرای هشت» حائز شرایط لازم جهت پیاده سازی در شهرداری خرم آباد تشخیص داده شد.

شهردار خرم آباد افزود: با توجه به شروع عملیات راه اندازی سیستم از شهریور ماه سال جاری، پیش بینی می‌شود پیاده سازی کامل آن تا بهمن سال جاری به اتمام رسیده و همزمان با دهه مبارکه فجر بخشی ازخدمات شهرداری خرم آباد از طریق اینترنت و همچنین دفا‌تر پیشخوان ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز