خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

در اطلاع‌رسانی و انعکاس آن باید شفافیت جدی وجود داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۹

مردم باید بدانند در مسیر حرکت و خدماتی که به مردم ارائه می‌شود چیزی پوشیده از مردم وجود ندارد و در اطلاع‌رسانی و انعکاس آن شفافیت جدی وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان: مردم باید بدانند در مسیر حرکت و خدماتی که به مردم ارائه می‌شود چیزی پوشیده از مردم وجود ندارد و در اطلاع رسانی و انعکاس آن شفافیت جدی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ˈسیدسعید شاهرخیˈ در آیین رونمایی از سایت جدید اطلاع رسانی استانداری لرستان افزود: ما از نقد منصفانه به صورت ویژه حمایت می‌کنیم تا از این طریق بتوانیم فعالیت‌های توسعه‌ای استان را به سمت پیشرفت سوق دهیم و استانی توسعه یافته شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: باید همه سلایق در عرصه اطلاع رسانی حضور فعال داشته باشند که ابن مهم با نقد منصفانه، رعایت اصل صداقت و امانتداری به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه یکی از شعارهای اصولی و غیرقابل تغییر در شعارهای دولت دکتر روحانی بحثشفافیت مسیر حرکت دولت است، تصریح کرد: مردم باید بدانند در مسیر حرکت و خدماتی که به مردم ارائه می‌شود چیزی پوشیده از مردم وجود ندارد و در اطلاع رسانی و انعکاس آن شفافیت جدی وجود دارد.

شاهرخی با بیان اینکه در بیان موضوعات و مطالب صداقت در گفتار و بیان همراه با شفاف سازی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد، گفت: باید مطالب ارائه شده با امانتداری کامل بدون دخل و تصرف منعکس شود تا مردم اطلاعات دقیق و کاملی را در دست داشته باشند.

وی اظهار داشت: در مسیر حرکت توسعه‌ای لرستان تلاش می‌شود کار آزمون و خطا نداشته باشیم و تنها کار‌ها را با دقت انجام دهیم تا مسیر حرکت استان همچنان به سوی پیشرفت و توسعه باشد.

وی در ادامه رسانه‌ها را پل قوی و شایسته ارتباطی میان مردم و مسوولان اجرایی عنوان کرد، تصریح کرد: امیدواریم مجموعه روابط عمومی خاستگاه و پایگاه تمامی افرادی باصداقتی باشد که می‌خواهند استان به سمت رشد و توسعه همه جانبه پیش رود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه باید به بخش رسانه و اطلاع رسانی توجه ویژه شود، گفت: با توجه به مسوولیت ذاتی که داریم در این جهت با جدیت کامل این حمایت‌ها و فعالیت‌های موثر جهت توسعه استان را پیش خواهیم برد تا با حمایت ویژه رسانه‌های گروهی گام‌های موثری برای استان برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه بهترین کار‌ها اگر به خوبی اطلاع رسانی نشود، با چالش روبه رو می‌شود، گفت: باید با اطلاع رسانی دقیق از بروز این گونه مشکلات در استان جلوگیری کرد که این مهم همکاری و حمایت جدی رسانه‌های گروهی را می‌طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز