خبرگزاری کار ایران

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور صورت گرفت؛

توقف ملوان بندر انزالی در برابر گهر دورود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۵

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر جوانان کشور دیدار دو تیم گهر دورود و ملوان بندر انزلی به میزبانی تیم گهر برگزار شد که در پایان هر دو تیم به تساوی رضایت دادند.

در چارچوب هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتبال جوانان کشور دیدار دو تیم گهر دورود و ملوان بندر انزلی به میزبانی تیم گهر برگزار شد که در پایان هر دو تیم به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، این دیدار در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر دورود آغاز شده که در دقیقه ۲۰ این تیم ملوان بوده که مقابل میزبان خود جلو افتاده که در دقیقه ۴۰ تیم گهر با ضربه سر مهدی شرفی توانست بازی را به تساوی کشیده و نیمه نخست را به پایان رساند.
نیمه اول بازی در شرایطی برگزار شد که بارش شدید باران شرایط سختی را برای هر دو تیم رقم زده و دو تیم به ناچار از لباس‌های دوم خود با رنگ مخالف به میدان رفتند.
در نیمه دوم باز هم این تیم میهمان بود که در دقیقه ۶۵ توانست به گل رسیده اما این نتیجه پایان بازی نبود و جوانان گهر دورود توانستند در دقیقه ۷۵ اسماعیل شهبازی با ضربه شروع مجدد پشت ۱۸ قدم جریمه به گل دوم تیم گهر و تساوی بازی دست یابند، با این حساب این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
با کسب این نتیجه تیم جوانان گهر دورود از ۵ بازی خود ۴ امتیاز کسب کرده‌اند، این نخستین تساوی تیم جوانان گهر در لیگ بر‌تر جوانان بود.
از نکات قابل توجه این بازی حضور «حافظ یعقوبی» برادر کوچک‌تر حسام یعقوبی بازیکن شماره ۱۱ تیم بزرگسالان تیم گهر دورود در ترکیب جوانان ملوان بود.
اسامی بازیکنان تیم جوانان گهر در این بازی:
حسین منادی، مهدی شیرمحمدی، اسماعیل شهبازی، محمد عسگری، مهدی شرفی، احسان سید‌زاده، حمید فلاحت، مهدی شیرمحمدی، یونس خادمی، فرید امیری، ناصر قلاوند، محمد بیرانوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز