خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

عملیات اجرایی طرح سیمان سفید زاگرس ازنا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۱۵

استاندار لرستان در جلسه هماهنگی اجرای طرح تولیدی، صنعتی سیمان سفید زاگرس ازنا، بر تامین و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و لازم برای اجرایی شدن هرچه سریعتر این طرح مهم اقتصادی تاکید کرد.

استاندار لرستان در جلسه هماهنگی اجرای طرح تولیدی، صنعتی سیمان سفید زاگرس ازنا، بر تامین و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و لازم برای اجرایی شدن هرچه سریع‌تر این طرح مهم اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در این جلسه که با حضور سرمایه گذار این طرح تولیدی و جمعی از مدیران اجرایی استان برگزار شد، افزود: نیازهای لازم و اولیه و مجوزهای قانونی و مورد نیاز این طرح شامل آب، برق، گاز، راه دسترسی و مسایل مرتبط با مجوزهای زیست محیطی باید در همین مدت تامین و ارائه شود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم در مدت زمان موردنظر نیاز‌ها و امکانات زیربنایی و زیرساختی طرح تامین و پس از آن طرح سیمان سفید زاگرس ازنا، وارد فاز اجرایی و عملیاتی شود.

استاندار لرستان گفت: سیاست محوری ما در استان، اشتغالزایی و تولید ثروت از طریق جذب سرمایه گذار است و برهمین اساس باید شرایط مناسب و لازم برای تسهیل جذب و مشارکت بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی استان، فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز