خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان بر تهیه طرح توسعه شهرستان دوره چگنی تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۸۰

استاندار لرستان گفت: تهیه و تدوین طرح جامع‌، علمی و کارشناسی بلند‌مدت برای توسعه و عمران شهر دوره چگنی، باید در دستور کار شهردای و شورای اسلامی این شهر قرار گیرد.

استاندار لرستان گفت: تهیه و تدوین طرح جامع‌، علمی و کار‌شناسی بلند‌مدت برای توسعه و عمران شهر دوره چگنی، باید در دستور کار شهردای و شورای اسلامی این شهر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، «هوشنگ بازوند» در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر دوره چگنی، افزود: این طرح باید با یک نگاه علمی و چشم‌اندازی مشخص و کاملاً کار‌شناسی تهیه و تدوین شود.

وی اظهار کرد: دراین رابطه توجه جدی به بحثساخت و ساز‌ها در محدوده شهری و رعایت معیار‌ها و قوانین استاندارد در این زمینه نقش بسیار مهم و حیاتی دارد.

استاندار لرستان گفت: همچنین باید در راستای توسعه و عمران شهر به موضوع مهم تعیین تکلیف و کاربری واحدهای آموزشی، ورزشی و پرورشی در سطح شهر و همچنین بحثساخت و سازهای شهری به صورت جدی پرداخته شود.

بازوند در این دیدار بر موضوع تفکیک مصرف آب در بخش‌های شرب، فضای سبز و دیگر موارد با هدف تامین رفاه و آسایش مردم، تاکید جدی کرد.

همچنین در حاشیه سفر بازوند به چگنی، جمعی از مردم شهرستان دوره ضمن دیدار و گفتگو با استاندار لرستان‌، مسایل و مشکلات خود را در فضایی صمیمی با نماینده عالی دولت در استان مطرح کردند.

دیدار با مردم از جمله برنامه‌های سفر بازوند به شهرستان دوره بود که با حضور جمعی از اهالی این شهرستان در محل فرمانداری دوره چگنی برگزار شد.

استاندار لرستان در این دیدار عمومی، ضمن توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم، دستورات لازم برای رفع مشکلات و تامین و اجرای خواسته‌های بحق و قانونی مردم را صادر کرد.

همچنین استاندار لرستان در ادامه سفر خود به شهرستان دوره چگنی، با خانواده شهید میرزاوندی نیز دیدار کرد.

مهندس بازوند در این دیدار که در منزل این خانواده شهید برگزارشد، ضمن تاکید بر تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، خدمت به این عزیزان را عبادتی بزرگ و کاری ارزشمند دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز