خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

صیانت از کارگران و حفظ اشتغال در اولویت وزارت کار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۷۸۵

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مهمترین رسالت وزارت کار صیانت از کارگران و حفظ اشتغال موجود است.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در دیدار با مدیر عامل و جمعی از پرسنل پتروشیمی لرستان ماموریت های اصلی این اداره کل را صیانت از کارگران و حفظ اشتغال موجود عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه پتروشیمی لرستان کمترین چالش را در بحث ایمنی و کارگری دارد انتظار می رود در حوزه های کارگری بویژه بازرسی های کار، موضوعات ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت کار همکاری و هماهنگی بیشتری صورت گیرد.

وی به وضعیت بیکاری در لرستان اشاره کرد و تاکید کرد: لازم است این شرکت با از پیمانکاران داری تخصص استان استفاده کند که هم موجب رونق اقتصادی شود و هم منجر به ایجاد اشتغال شود و ضرورت دارد این شرکت با همکاری این اداره کل در خصوص جذب افراد بومی دارای مهارت توسط پیمانکاران همکاری کند.

جهانی بر گسترش فعالیت های فرهنگی و ورزشی در بین کارگران تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در پتروشیمی لرستان در بحث ورزش و نشاط اقدامات خوبی صورت گرفته و در مسابقات ورزشی این شرکت در امتیازات ملی و جهانی را کسب نموده که این فعالیت‌ها بایستی در تمامی واحدهای کارگری نهادینه شود چرا که کارگر با نشاط و سالم موجب بهره وری و رونق تولید می شود.

در ابتدای این جلسه توسلی زاده مدیر عامل پتروشیمی لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت این شرکت و پرسنل آن، توسعه اقتصادی استان را مهمترین هدف این شرکت عنوان کرد و بر تعامل و همکاری بیشتر با دستگاه‌های اجرایی استان جهت پیشرفت و توسعه این شرکت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز