خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کل راهداری لرستان:

تردد در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است/راههای روستایی الیگودرز در حال بازگشایی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۲۵۱

مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در پی بارش های اخیر در استان تردد در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است و محورهای روستایی شهرستان الیگودرز در حال بازگشایی می باشند.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی روز سه شنبه - بیست دیماه در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار داشت: در پی ورود سامانه بارشی از ظهر دیروز به استان، با همت وتلاش راهداران، تردد در تمام محور های اصلی استان برقرراست، و محورهای روستایی شهرستان الیگودرز  در حال باز گشایی می باشند.

وی افزود: در حال حاضر در گردنه گاماسیاب محور نورآباد به نهاوند کولاک شدید می باشدکه با تلاش راهداران تردد در این محور برقرار می باشد همچنین در گردنه زالیان محور بروجرد -اراک مه شدید گزارش شده است. 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان اضافه کرد: تمام گشت های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۸ تیم متشکل از ۳۸۱ نیروی انسانی و ماشین آلات در محور ها در حال انجام عملیات می باشند.

شیروانی بیان کرد: درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز