خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان برای جاده‌های روستایی دلفان هزینه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۹۷۱

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان آسفالت و زیرسازی برای جاده‌های روستایی شهرستان دلفان هزینه شده است.

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با ایلنای لرستا با بیان اینکه آسفالت جاده‌های اصلی الشتر به فیروزآباد باقی مانده است، اظهار کرد: تمام محورهای اصلی شهرستان نورآباد تبدیل به یک کارگاه راه‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: ۱۷۵ میلیارد تومان آسفالت و زیرسازی برای جاده‌های روستایی شهرستان دلفان هزینه شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم‌اکنون ۱۰۰۰ متر از  آسفالت جاده‌های اصلی الشتر به فیروزآباد باقی مانده است و ظرف یک ماه آینده انجام و در اسفندماه آسفالت خواهد شد.

ابراهیمی گفت: جاده فیروزآباد به نورآباد یکی از پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن ۲۰ سال پیش آغاز شده که روند پیشرفت آن کند بود.

وی افزود: پس از خلع ید پیمانکار پروژه فیروزآباد به نورآباد به پیمانکار جدید سپرده شد و روزانه خاکبرداری و زیرسازی آن در حال انجام است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تامین اعتبار برای پروژه جاده فیروزآباد به نورآباد، زیرسازی آن تا پایان امسال انجام خواهد شد و سال آینده آسفالت می‌شود.

ابراهیمی عنوان کرد: جاده نورآباد- هرسین به قرارگاه در قالب تهاتر واگذار شده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان و روستاهای الشتر جاده خاکی نداریم که به پیمانکار واگذار نشده باشد و کار به شکل گسترده انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز