خبرگزاری کار ایران

" کاوه نورآباد " پیشتاز لیگ برتر فوتسال لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۳

رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال لرستان با انجام ۶ بازی در شهرهای مختلف استان به پایان رسید.

رقابت‌های هفته چهارم لیگ بر‌تر فوتسال لرستان با انجام ۶ بازی در شهرهای مختلف استان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، تیم کاوه نورآباد با نتیجه ۶ بر ۲ برابر میزبانش رایان‌گس‌تر بروجرد را مغلوب کرد تا با کسب ۱۰ امتیاز از ۴ بازی پیشتاز این مسابقات باشد.

نماینده دلفان هفته گذشته نیز پارسا نمایندهٔ دیگری بروجرد را ۴ بر یک در نورآباد شکست داده بود. پارسای بروجرد این هفته ۳ بر یک فجر شهید موسوی خرم‌آباد را شکست داد تا شکست هفته قبل را جبران کرده باشد.

بعثت کوهدشت ۳ بر ۲ برابر کلاسیک خرم‌آباد عبور کرد.

در دربی شهر الیگودرز، شاهین میزبان دیگر همشهری خود مقاومت بود که در پایان تساوی یک بر یک برای آن‌ها رقم خورد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. از نکات حاشیه‌ای این بازی می‌توان به اخراج امیر شاه‌منصوری سرمربی تیم شاهین اشاره کرد.

مقاومت الیگودرز هفته قبل ۵ بر ۴ مغلوب فجر خرم‌آباد شده بود و شاهین نیز ۳ بر ۲ بازی را به که‌مان الش‌تر واگذار کرده بود. که‌مان الش‌تر این هفته برابر پارسای کوهدشت ۷ بر ۴ مغلوب شد.

در حساسترین بازی هفته راه و شهرسازی خرم‌آباد ۴ بر یک مغلوب گوهر قوطی بروجرد شد.

تا پایان هفته چهارم این مسابقات کاوه نورآباد با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های گوهرقوطی بروجرد و کلاسیک خرم‌آباد نیز با ۶ و ۴ امتیاز دوم و سوم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز