خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار لرستان مطرح کرد؛

لزوم همراهی کارفرما و کارگر در توسعه استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۲۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: همراهی و همفکری کارگر و کارفرما برای توسعه استان لازم و ضروری است.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در جشنواره تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان برتر لرستان با بیان اینکه کارآفرینان در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند، اظهار داشت: توسعه استان نیازمند تلاش هم استانی ها است که باید مسیرهای ترقی و توسعه منطقه را در ارتباط با اطرافیان فراهم کنند.

وی با تاکید بر رفع مشکلات و موانع با همدلی، تعامل و هم افزایی ادامه داد: باور همکاری در لرستان امکان پیشرفت و توسعه را فراهم می کند و این در حالیست که استان از موهبت های الهی فراوانی بهره مند است و رفع مشکلات و چالش ها را باید با نهادینه سازی برخی فرهنگ ها برطرف کرد.

ابراهیمی عنوان کرد: نگاه ها و باورها در این استان باید تغییر کند تا بسیاری از مشکلات از طریق فرهنگ سازی و نهادینه کردن برخی فرهنگ ها برطرف شود چراکه بخشی از مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی استان مرتبط با فرهنگ کار است و در صورتیکه این مهم در این استان نهادینه شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم همراهی و همفکری کارفرما و کارگر در این استان اظهار داشت: جنس دولت جمهوری اسلامی از مردم است و دولت و مردم با هم هستند همچنین اجزای جامعه باید با هم خوب کار کنند و نظام مند و هدفمند باشند چراکه واژه محرومیت زیبنده لرستان نیست.

وی تصریح کرد: دولت ها تولید کننده و متصدی خوبی نیستند بنابراین بخش خصوصی موفق می تواند چهره لرستان را تغییر دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز