خبرگزاری کار ایران

در راستای برگزاری موفق رقابت‎های ووشو قهرمانی کشور صورت گرفت؛

تقدیر و قدردانی استاندار از مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۵۲

استاندار لرستان به دلیل برگزاری میزبانی چند رویداداد بین اللملی وکشوری به خصوص برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور از مدیر کل ورزش وجوانان لرستان قدر دانی کرد.

استاندار لرستان به دلیل برگزاری میزبانی چند رویداد بین اللملی و کشوری به خصوص برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور از مدیر کل ورزش وجوانان لرستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در سالی که به علت کمبود نقدینگی، تورم و تحریم‎های اقتصادی و… جامعه بزرگ ورزش کشور با مشکلات دست و پنجه نرم می‌‎کنند، بسیاری از مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان‏های کشور موفق به برگزاری تعدادی کم و یا هیچگونه میزبانی مسابقات کشوری نشدند.
ورزش لرستان علیرغم تمامی این کمبود‌ها، با سود بردن از تجربه، دلسوزی، درایت و توان مدیریتی آقای رضا محمدی‏اصل مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان با برگزاری بیش از تعداد ۱۰ میزبانی موفق کشوری در طول نه ماهه گذشته، برگ زرینی دیگر را بر کارنامه موفق ورزش لرستان ورق زدند.

در همین ارتباط و در راستای برگزاری موفق میزبانی‏های اخیر ورزش لرستان، مهندس هوشنگ بازوند استاندار فهیم و ورزشی استان، به صورت مکتوب از برگزاری موفق رقابت‎های قهرمانی ووشو(نوجوانان، جوانان، بزرگسالان) کشور در خرم‏آباد، از رضا محمدی‏ اصل مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان تقدیر و تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز