خبرگزاری کار ایران

به‌ مناسبت هفته وقف؛

مربیان قرآنی نمونه خرم آباد تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۰

به مناسبت گرامی داشت هفته وقف طی مراسمی، از بانوان فعال در زمینه آموزش قرآن تجلیل شد.

ایلنا: به مناسبت گرامی داشت هفته وقف طی مراسمی، از بانوان فعال در زمینه آموزش قرآن تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این مراسم که به مناسبت هفته وقف در امامزاده زیدبن علی(ع) خرم‌آباد برگزار شد از شش نفر از بانوان خرم‌آبادی که در زمینه آموزش قرآن فعالیت داشته‌اند به‌عنوان بانوانی که بخشی از وقت خود را وقف آموزش قرآن کرده‌اند تجلیل شد.

در این مراسم که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، حجت‌الاسلام حیدری، از کارشناسان دینی خرم‌آباد به بیان آیات و روایاتی در رابطه با وقف پرداخت.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) در باب اهمیت وقف فرموده است پس از مرگ پرونده اعمال شخص بسته می‌شود مگر در سه حالت یا اینکه صدقه جاریه از وی به جا مانده باشد، سنت حسته‌ای از وی برجای مانده باشد و یا فرزند صالحی را به جا گذاشته باشد. حجت‌الاسلام حیدری در ادامه به نمونه‌هایی از وقف توسط پیامبراکرم(ص)، امام علی(ع) و سایر ائمه معصوم(ع) اشاره کرد.

در بخشی از این مراسم، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانم‌ها نیلوفر سپهوند، احترام رحمانی، سیده رحیمه افشونی، ناهید کوه‌نشین، اشرف کلانتری و افسانه آدینه‌وند تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز