خبرگزاری کار ایران

مدیرروابط عمومی شرکت آبفا لرستان هشدار داد:

احتمال یخ‌زدگی کنتورهای آب مشترکان در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۳۴

مدیرروابط عمومی شرکت آبفا لرستان نسبت به یخ‌زدگی کنتورهای آب مشترکان در استان در فصل زمستان هشدار داد.

ایلنا: مدیرروابط عمومی شرکت آبفا لرستان نسبت به یخ‌زدگی کنتورهای آب مشترکان در استان در فصل زمستان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیردفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت اظهارداشت: شهروندان محترم لرستانی توجه داشته باشند؛ برای محافظت از یخ زدگی کنتورهای آب مستقر در محیط های روباز خارج از منازل را با عایق مناسبی بپوشانید.
محمد باقر بیرانوند گفت: مواردی که باید توسط شهروندان قبل از یخ زدگی کنتورهای آب انجام دهند شامل: پوشاندن و محافظت کنتورهای آب خارج از منزل با پشم شیشه، موکت، گونی و سایر الیاف مصنوعی است.
وی اضافه نمود: در صورت یخ زدگی کنتورهای آب از ریختن آب جوش بر روی کنتور آب، روشن کردن آتش در زیر کنتورها و اتصالات مربوطه و بازگذاشتن لوله های آب جهت آب شدن یخ کنتورها خودداری نمایید.
وی اضافه کرد: از هم استانی های محترم تقاضا داریم چون لوازم اندازه گیری و متعلقات مربوطه جزء اموال مشترکین هستند، لذا در حفظ و نگهداری آن دقت نمایند تا موجب بروز خسارت و قطعی و وقفه در ارائه خدمات شرکت نشود. ضمنا در صورت یخ زدگی کنتورهای آب و لوله و اتصالات خارج از منزل، جهت تعویض آن می توانند به امور مشترکین نواحی مربوطه تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز