خبرگزاری کار ایران

ارائه آموزش های مهارتی به سربازان وظیفه نیروهای مسلح در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۰۲۴

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان گفت : در سال گذشته 5095 نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح در استان از آموزش های مهارتی بهره مند شدند .

به گزارش ایلنا ، حشمت اله معتمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با برنامه ریزی به عمل آمده، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  لرستان توانسته است با مشارکت واحدهای آموزش ستاد نیروهای مسلح، برای آموزش مهارت به سربازان گام های مثبتی بردارد.

وی افزود : هدف از ارائه آموزش های مهارتی به سربازان تامین نیازهای نیروهای مسلح به کارکنان وظیفه ماهر و کمک به اشتغال پذیری و تسهیل برای ورود به بازار کارمی باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان گفت: تا پایان اسفند ماه سال هزار و چهارصد و یک، به 5 هزار و 95 نفر آموزش مهارت در یگان های تحت امر ارتش جمهوری اسلامی (آجا) ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(سپاه)، نیروی انتظامی (ناجا) و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ودجا) و بعضاً مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای استان ارائه شده است.

معتمدی در ادامه گفت: همچنین در اردیبهشت ماه امسال نیز، برگزاری دوره آموزشی (CBT) برای 35 نفر از پایوران کادر نیروهای مسلح را در برنامه خواهیم داشت. وی هدف از دوره مذکور را  تربیت مربیان بروز و توانمند جهت آموزش به کارکنان وظیفه برشمرد و بیان داشت: دوره فوق تحت عنوان (CBT) یا " شیوه های نوین تدریس " است که پایوران را برای مربیگری رشته های مختلف در پادگان ها آماده می سازد. 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان یادآور شد : یکی از جوامع هدف 19 گانه آموزش های فنی و حرفه ای «سربازان وظیفه» حاضر در یگان های تحت امر ارتش جمهوری اسلامی (آجا) ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(سپاه)، نیروی انتظامی (ناجا) و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ودجا) است، که در راستای اجرای تفاهم نامه فی ما بین با نیروهای مسلح، تحت آموزش های مهارتی برای تربیت و پرورش نیروی جوان توانمند مورد نیاز این ارگان و نیز بازار کار، قرار می گیرند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز