خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه گهر دورود

گهر دورود مثل بچه سر راهی راهی / هیچ پولی برای سفر به سیرجان نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۳

مدیرعامل باشگاه گهر گفت هیچ پولی برای سفر به سیرجان نداشتیم و حتی قرار بود برای مخارج سفر پولی به ما قرض بدهند که به قول خود عمل نکردند.

مدیرعامل باشگاه گهر گفت هیچ پولی برای سفر به سیرجان نداشتیم و حتی قرار بود برای مخارج سفر پولی به ما قرض بدهند که به قول خود عمل نکردند.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، اسماعیل حیدرپور در جمع خبرنگاران با اعلام خبر عدم سفر تیم گهر دورود به سیرجان جهت انجام بازی تیم گهر مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول کشور گفت: به دلیل مشکلات مالی و نداشتن هزینه های سفر برای رفتن به سیرجان با وجود همه تلاش هایی که صورت پذیرفت نتوانستیم تیم را برای انجام این بازی اعزام کنیم.

وی ادامه داد: همه می دانند که این باشگاه طی دو فصل گذشته منابع مالی جهت تأمین مخارج خود ندارد، فصل گذشته ابتدا شهرداری دورود جلو آمد و پس از آن نیز حسین هدایتی آمد و تا پایان فصل تیم را در اختیار گرفت.

حیدرپور تصریح کرد: باز هم در این فصل روال همینگونه بود تا اینکه جناب مهندس بازوند به عنوان استاندار لرستان معرفی شدند و بسیار خوشبین بودیم که با آمدن ایشان تیم گهر که تیمی بزرگ و مردمی است هرطور شده مشکلات آن حل می شود.

وی افزود: زمانی که مهندس بازوند معاونت استانداری اراک بودند تمام حمایت های از تیم شهرداری اراک از سوی ایشان بود و ما نیز توقع کمک از ایشان داریم چراکه قول داده بودند به گهر کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه گهر خاطر نشان ساخت: روز چهارشنبه جلسه ای را با آقای قائدرحمت در مجلس برگزار کردیم ایشان بسیار پی گیر رفع مشکلات تیم هستند و در صحبت هایی که با جناب استاندار داشتند قرار بود استانداری مبلغی به ما قرض بدهند تا کمک هایی که آقای قائدرحمت از برخی وزارت خانه ها قرار است به تیم تزریق کنند برسد، که به سیرجان برویم اما پولی به حساب باشگاه ریخته نشد و نتوانستیم به سیرجان برویم.

این مقام مسئول متذکر شد: احتمالا فردا جلسه ای با اعضای هیئت مدیره و ناظر محترم برگزار می کنیم تا وضعیت تیم گهر مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا طی چند روز گذشته جلسه ای را در خصوص رفع مشکلات گهر با استانداری لرستان داشته اید یا خیر، اظهار داشت: نه طی چند روز گذشته جلسه ای برای تیم گهر برگزار نشده است، البته جلسه ای چند روز پیش برای رفع مشکلات تیم خیبرخرم آباد با حضور استاندار برگزار شده است، اینجا جا دارد از آقای بهاروند تشکر کنم چراکه ایشان در این جلسه عنوان داشته اند که تیم گهر به عنوان نماینده استان لرستان در سطح بالاتری نسبت به سایر تیم ها، یعنی لیگ یک است و باید نگاه ویژه ای داشت و هرچه سریع تر به این تیم کمک کرد که جناب استاندار در این جلسه نیز قول داده بودند مشکلات گهر را حل کنند، مشکلاتی که ناشی از بی پولی است.

حیدرپور گفت: در بازی مقابل صنعت نفت گفتند پول می دهیم اما با خرج از جیب این بازی را به آبادان رفتیم در این بازی هم قرار بود حداقل برای هزینه سفر پولی کمک داده شود که باز هم خبری نشد و با وجود همه تلاش های که جهت انجام این بازی صورت گرفت متأسفانه نتوانستیم به سیرجان برویم که باید از همه هوادارانی که نگران آینده تیم خود هستند از این بابت عذر خواهی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز