خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

توسعه اقتصادی لرستان در گرو تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۷

استاندار لرستان گفت: اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی در استان حل شود ابتدا باید پروژه های نیمه تمام که تبدیل به سرمایه های راکد شده اند را به بهره برداری برسانیم.

استاندار لرستان گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی در استان حل شود ابتدا باید پروژه‌های نیمه تمام که تبدیل به سرمایه‌های راکد شده‌اند را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در حاشیه سفر به شهرستان پلدختر و در دیدار با امام جمعه این شهر اظهار داشت: مشکلات پروژه‌هایی که با اختصاص مبالغ کمی زمینه راه اندازی آن‌ها فراهم می‌شود باید رفع شود.

وی عنوان کرد: بهره برداری از این پروژه‌ها که در برخی موارد دارای عمر بالایی هم هستند موجب رضایت مردم شده و یک سرمایه خوابیده را نیز به چرخه ارائه خدمات به مردم باز می‌گرداند.

استاندار لرستان با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برخی ایستگاه‌های پمپاژ شهرستان پلدختر بیان داشت: اعتبار دو ایستگاه پمپاژ رنگین‌بان و چم مهر تامین می‌شود که امیدواریم مطابق وعده داده شده از سوی مسئولان شهرستان تا ۱۵ اسفندماه این پروژه‌ها تکمیل شوند.

بازوند یادآور شد: ما در برخی شهرستان‌های استان پروژه‌های ۱۰ ساله‌ای داریم که مشکل آن‌ها با ۳۰۰ میلیون تومان رفع می‌شود که باید برای بهره برداری از این پروژه‌ها پیگیری جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخی این پروژه‌ها دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی هستند، بیان داشت: از فرمانداران انتظار می‌رود اگر چنین پروژه‌هایی را در شهرستان دارند آن‌ها را برای تکمیل و بهره برداری در اولویت کاری خود قرار دارند.

استاندار لرستان با اشاره به صرف هزینه‌های میلیاردی برای احداثایستگاه پمپاژ چم مهر پلدختر بیان داشت: این ایستگاه پمپاژ معطل ۳۰۰ میلیون تومان برای تکمیل مانده بود که با تامین آن امید می‌رود به زودی به بهره برداری رسیده و بخشی از اراضی منطقه را آبیاری کند.

بازوند تصریح کرد: اگر فرمانداران می‌خواهند مشکل اقتصادی در استان حل شود ابتدا باید پروژه‌های نیمه تمام که تبدیل به سرمایه‌های راکد شده‌اند را به بهره برداری برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز