خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری سلسله خبرداد؛

ایجاد ۲۵۰ کیلومتر کانال انتقال آب در محورهای مواصلاتی شهرتان سلسله

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۸۲۷

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله از ایجاد ۲۵۰ کیلومتر کانال و قنو در محورهای مواصلاتی در این شهرستان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا ، مجید مالمیر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال با تلاش شبانه روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، لکه گیری به میزان ۱۰۰ تن، نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد هزار ۷۶۰ عدد و ایمن سازی نقاط حادثه خیز با ایجاد هره خاکی صورت گرفته است.

وی افزود: انجام ۱۰ کیلومتر شانه زنی راه های اصلی و فرعی ،نصب ۲ چراغ چشمک زن، ۱۴۰ کیلومتر خط کشی راههای اصلی و فرعی، نصب  ۱۷۰۰  متر نیوجرسی، ایجاد راه دسترسی موقت راه روستایی چم تکله، تعریض جاده روستایی شینه به ده سرخ به طول ۵۰۰ متر، و زیر سازی محور کهمان به طول یک کیلومتر را از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله در سال جاری عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله به دیگر اقدامات انجام شده این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد ۲۵۰ کیلومتر  کانال و قنو، لایروبی دهانه پل‌ها در محورها به طور مستمر، ۴۰ کیلومتر تیغ زنی و تسطیح راه‌های شنی روستایی و احداث راه بین دو روستای کهمان بالا و پایین به طول ۵۰۰ متر می‌باشند.

مالمیر تصریح کرد: به طور مستمر و روزانه گشت های راهداری در محورهای این شهرستان انجام می‌شود، همچنین در سه ماهه نخست سال با ۱۵ مورد با  متجاوزین حریم راه برخورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز