خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد؛

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۱۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۳۰ میلیارد تومان جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری به استان تزریق شد.

به گزارش ایلنا، منصور احمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به درخواست اداره‌ کل و پیگیری‌های استاندار لرستان نسبت به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان در ماه گذشته، ۳۰ میلیارد تومان جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی فرهنگی و هنری به استان تزریق شد.

وی افزود: این مبلغ برای تسریع در عملیات اجرایی سه پروژه تالار مرکزی خرم‌آباد، هنرستان هنرهای زیبای خرم‌آباد و تعمیر و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و هنری لرستان اختصاص داده شده است و با توجه به تامین منابع مالی، عملیات عمرانی این پروژه ها تا پایان دولت سیزدهم تعطیل نخواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه پروژه تالار مرکزی خرم‌آباد بعد از ۱۰ سال وقفه در ابتدای سال گذشته مجددا شروع بکار کرده است ادامه داد: این پروژه در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمدی همچنین به پروژه هنرستان هنرهای زیبای خرم‌آباد اشاره کرد و تصریح کرد: این پروژه نیز پس از ۶ سال وقفه، پارسال فعال شد و هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز