خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

گسترش کانون‌های زبان در شهرستان‌های استان در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۸۲۵

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت فراگیری زبان تاکید کرد: گسترش کانون‌های زبان در تمام شهرستان‌های استان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در دیدار با رئیس کانون زبان ایران بر استفاده از ظرفیت‌های مشترک آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران تأکید کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند در ارائه خدمات مناسب به فرزندان استان، شناسایی و نقاط ضعف و قدرت و بررسی چالش‌ها موثر باشد.

استاندار لرستان با اشاره به لزوم تهیه متن‌هایی آموزشی که با فرهنگ اسلامی هماهنگی داشته باشند افزود: هر زبان فرهنگ خاص خود را منتقل می‌کند؛ بنابراین برای آموزش فرزندان مان ناگزیر هستیم متن‌های آموزشی فاخر تهیه کنیم.

زیویار افزود: کانون زبان ایران از گذشته تا به اکنون جایگاه خوبی داشته است و با توجه به این‌که فراگیری زبان از ضروریات است، گسترش کانون‌های زبان در تمام شهرستان‌های استان باید در دستور کار قرار گیرد.

 مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران وضعیت کانون زبان در لرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم از امروز به بعد شاهد توسعه روزافزون کانون زبان در همه شهرستان‌ها باشیم به طوری که فرزندان ما در مناطق کمتر برخوردار از این عدالت آموزشی و ظرفیتی که در استان از سوی مدیریت استان و استاندار لرستان که رویکرد بسیار فرهنگی و هم‌افزایانه در این ارتباط داشتند رخ دهد و یک جهشی را در استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز