خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در اختیار عموم قرار خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۳۶۸

استاندار لرستان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد به مدد دولت سیزدهم جان دوباره‌ای گرفت و یکی از پروژه‌های عمرانی لرستان است که تکمیل خواهد شد و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی انجام شد، اظهار کرد: تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد در مراحل نهایی قرار دارد.

وی افزود: نصب تاسیسات و تجهیزات، تکمیل سرویس بهداشتی و حمام، سونا، ژنراتور و کاشت چمن عمده کارهایی است که از ورزشگاه باقی مانده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه پیست تارتان، رنگ‌آمیزی، تجهیز بخش  VIP همزمان در حال انجام است، عنوان کرد: مردم، ورزشکاران و ورزش‌دوستان در نهایت می‌توانند پاییز از این ورزشگاه استفاده خواهند کرد.

زیویار اظهار کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد به مدد دولت سیزدهم جان دوباره‌ای گرفت و یکی از پروژه‌های عمرانی لرستان است که تکمیل خواهد شد و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، عنوان کرد: پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز