خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان مطرح کرد؛

شناسایی ظرفیت‌های نهفته در شهرهای استان برای ایجاد درآمد پایدار

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۴۸۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ظرفیت‌های نهفته‌ای در شهرهای استان وجود دارد که با شناسایی و استفاده از آنها می‌توان به درآمد پایدار رسید.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در جلسه با شهرداری‌های زیر ۲۵هزار نفر با تاکید بر اینکه شهرداران در جذب اعتبارات باید برنامه‌ریزی داشته باشند، اظهار کرد: با استفاده از این فرصت شهرداری‌ها می‌توانند تحولی در مناطق خود ایجاد کنند.

وی خدمات رسانی به مردم را در شهرهای کم جمعیت آسان‌تر عنوان کرد و افزود: ظرفیت‌های نهفته‌ای در بیشتر شهرهای استان وجود دارد که با شناسایی و استفاده از آنها می‌توان به درآمد پایدار رسید.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه شهرداری‌ها نباید در افزایش نیروی انسانی اقدام کنند، گفت: بیشتر نیروهای جذب شده دارای تخصص لازم نیستند و این موضوع تبدیل به چالشی شده است.

وی بیان کرد: در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان، کاهش هزینه‌ها و سرعت‌بخشی به روند اجرایی امور بهتر است خدمات شهری برون‌سپاری شود.

دالوند خاطرنشان کرد: به منظور آسایش و رفع مشکلات مردم الکترونیکی کردن خدمات در شهرداری‌ها یکی از موضوعات مهم است که شهرداران هرچه سریع‌تر باید اقدام کنند.

وی به کنگره ۶۵۴۴ شهید والا‌ مقام در لرستان اشاره کرد و افزود: پروژه‌ نصب المان شهدا در شهرهای استان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز